Eindpunt rondreis Egypte - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu Eindpunt rondreis Egypte - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu

Eindpunt rondreis Egypte

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

26 Mei 2010 | Nederland, Hoensbroek

Hallo iedereen,
Helaas is het meebrengen van de zon niet gelukt. We zijn weer in ons regenachtig en koud Nederland. We hebben de verwarming hoog gezet, want na iedere dag minimaal 40 graden is het hier wel heel erg koud.
Ook zijn we weer wat kilootjes lichter. Op een man of twee drie na is iedereen in de groep wel 1 of meerdere dagen ziek geweest. Ik deze keer niet, maar ik heb wel alleen maar soep , brood en toetjes gegeten. Het eten was ruim voldoende zag er ook goed uit maar na de ramp van Marokko had ik zo iets van dit nooit meer. Jan is wel 2 x getroffen door diaree. Aangezien het eten koud of lauw is in Egypte werkte de truc van alleen heel warm eten ook niet. Ook hebben we veel bedelende mensen en opdringerige mensen gezien. Ze moeten overal geld voor hebben staan altijd met hun hand open one euro, one euro!! Nu uitrusten , bijkomen en opruimen om volgende week weer aan de slag te gaan.

• 27 Mei 2010 - 21:15

Corina:

Hoi Jan en Annemie,
    Mooie vakantie gehad en weer goed thuis gekomen.
    Wij hadden een mooi Pinksterweekend en zijn wel drie dagen in Arnhem geweest !!
    Het verhaal van de poeperij in Egypte heb ik vaker gehoord, Jeanet dacht zelf dat ze mexicaanse griep had ! Snel weer opknappen hoor. Groetjes Corina en Arco