Rondreis Egypte - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu Rondreis Egypte - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu

Rondreis Egypte

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

06 Mei 2010 | Nederland, Hoensbroek

Nog een paar dagen dan vertrekken we op rondreis door Egypte. Nu is het nog balen in ons koude kikkerlandje maar straks is het genieten in de zon bij meer dan 30 graden. Gelukkig dat Jan dit niet weet!!!
We hebben de reispapieren gekregen, we vertrekken dinsdag om 13.50 uur vanuit Schiphol en als alles goed gaat komen we 's avonds om 19.50 uur aan in Hurghada.Rekening houdend met 1 uur tijdverschil. Verder is de route van de reis veranderd. We vertrekken de volgende dag gelijk naar Cairo, daarna de nijlcruise en aansluitend relaxen we 5 dagen in het resort in Hurghada.
We hebben er zin in!!!!! Nu heb ik nog een paar dagen de tijd om in te lezen in het land.

• 06 Mei 2010 - 12:29

Nicole Fleuren:

Hier ben ik dan, maak er een geweldige vakantie van niet te bruin terugkomen.

• 06 Mei 2010 - 16:56

Maikel En Sonja:

He annemie en jan,

leuk hoor dat jullie op holiday gaan.

Als jullie weer terug zijn moeten we maar eens iets af spreken.
    Veel plezier.
    gr Maikel en sonja

• 07 Mei 2010 - 10:56

Celine Schijvens :

Hallo Annemie,

Ik heb je helaas niet meer persoonlijk een fijne vakantie kunnen wensen, maar bij deze...
    Genieten jullie er maar lekker van! Jullie verdienen het!

Tot de 31e!

• 14 Mei 2010 - 08:55

Simone Heijman:

Hoi Annemie en Jan,

Zie nog geen verslag, maar zal vast nog wel komen! Geniet nog verder van jullie vakantie en tot in juni !!

Groeten, Simone