4 Staten doorkruist - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu 4 Staten doorkruist - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu

4 Staten doorkruist

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

27 Mei 2013 | Verenigde Staten, Cortez

Op dit moment hebben we 4 staten doorkruist.
@Janine. De navajo-trail is een hele mooie trail in Bryce Np. Wij vonden Bryce NP tot nu toe het mooiste park! Vergeet niet om vanuit Moab naar Dead Horse Point te gaan.
@Kat ja en Joost. California hebben we nu half doorkruist :) en Jan kan gelukkig weer praten. Veel succes met jullie voorbereiding.
@Sylvia. Een hele mooie vakantie in het andere deel van de USA
Tot nu toe zijn we door California, Nevada, Utah en Colorado gereisd.
Na Bryce hebben we Capitol Reef, Arches en Mese Verde gezien, maar Bryce blijft toch het mooiste.
Vandaag de klifwoningen in Mede Verde gezien, Jan is in een kiwa ( verblijf onder de grond ) geweest.
Morgen maandag Memoreal Day gaan we eerst naar Canyon de Chelly, deze canyon maakt onderdeel uit van het Navajo reservaat en dan door naar Monument Valley waar we met een indiaan een tocht gaan maken door Monument Valley.
Woensdag wordt hopelijk een top dag dan gaan we met een helicopter door de Grand Canyon , waarom hopelijk je weet het nooit of de tocht doorgaat. Je bent afhankelijk van de weersomstandigheden.
Kortom nog leuke trips in het vooruitzicht !
Tot een volgend verslag, ik vind het heel leuk om jullie reacties hier in de USA te lezen.

• 27 Mei 2013 - 08:02

Janine:

Ik had idd al gehoord dat de navajo trail mooi is. Ik verheug me al op. Hebben jullie geen tijd meer gehad voor de Fiey furnace tour in Moab? Geniet van de helicoptervlucht boven de GC. Hebben wij in 1991 gedaan. Ëcht geweldig!

• 27 Mei 2013 - 10:46

Maikel:

Hoi jan en annemie,

lekker aan het genieten daar zien/ lezen we, goed bezig, we hebben net zelf ook een mini vakantie achter de rug.
    Enjoy de rest van de vakantie daar,

gr maikel & sonja