Reisverslag van de cruise in The Caribic - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu Reisverslag van de cruise in The Caribic - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu

Reisverslag van de cruise in The Caribic

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

04 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

We zijn alweer aan het einde van de cruise. Helaas was er geen of erg traag internet. Nu zijn we op Miami Airport en kan ik eindelijk verslag doen van een super reis.
Vorige week zaterdag zijn we in Miami aangekomen na een lange vliegreis. Zondag zijn we vertrokken voor een weekje cruisen met de Norwegian Pearl. Een heel mooi schip met 12 restaurants, een spa , een fitness ruimte ( waar we 1 x per dag van gebruikt hebben gemaakt)een zwembad, winkels, verschillende lounge-bars, gewoon te veel om op te noemen En eten.....????!!!!.... niet normaal de hele dag door.....vandaar iedere dag 1x naar fitness!!!! Ben bang dat er een aantal kilo aan zit :( Nu afkicken :)
Onze eerste stop waren de Bahamas, dat betekende chillen en relaxen op een prive-eiland van NCL, the Great Stirrup Cay, met een tropisch regenbuitje (hoezo alleen regen in Nederland).
Na een dag op zee kwamen we aan in Ocho Rios Jamaica, een heel ander eiland dan ik me had voorgesteld. Heel groen met bergen!! Daar hebben we met een gids een waterval, de Dunn's River Falls, beklommen. Heel apart om over de rotsen door het kolkende water omhoog te klimmen.
Woensdag zijn we met tenderbootjes naar de wal gebracht in de buurt van George Town op de Cayman Islands.
Vandaaruit met een taxi-busje naar een haventje. Met een boot naar de stingrays opzoek. We hebben daar de pijlstaart-roggen gevoerd en met ze gezwonmmeen, super gaaf. Ze voelen heel apart aan.Daarna nog een uurtje gesnorkeld. De volgende dag naar Cozumel Mexico.....daar heb ik weer een vinkje kunnen zetten op mijn verlanglijstje. Daar heb ik 45 minuten met de dolfijnen gezwommen. Ik heb ze geaaid, geknuffeld, gekust en 2x een ride gemaakt vasthoudend aan de vinnen.
TOP TOP TOP!
Zaterdag weer een dag op zee en vandaag is weer het einde van deze cruise.
Vanmorgen zijn we nog op tour geweest naar de EvergLades.
Met een propellerboot door het water met het hoge riet gescheurd, net als in NCI Miami :)tussen de alligators!
Ook nog een kleine krokodil 3 jaar oud vastgehouden, heel apart. Het voelt heel anders aan dan je denkt, heel zacht en very expencieve zei de knul
Nu zijn we weer op de Airport en over 3 uurtjes vliegen we weer naar huis.

• 05 December 2011 - 09:31

Inge:

Waaw..............wat een mooi verslag, prachtige foto's en wat een belevenis voor jullie!!

Volgende week de live verhalen!!

Groetjes van Inge en een goede reis naar huis

• 05 December 2011 - 12:21

Maikel Sonja:

Zijn jullie ook nog wel eens thuis haha, volgens mij zijn jullie meer op vakantie.
    Gelijk hebj e
    Hopelijk was het een mooie reis.
    kom de fotos en de verhalen maar eens vertellen en laten zien

• 05 December 2011 - 15:36

Sylvia En Ed:

Hé cruisers, zo te horen hebben jullie het weer naar je zin gehad, ik was heel nieuwsgierig naar een bericht, jammer dat de verbinding zo slecht is daar (maar je was voorbereid) waarschijnlijk hebben jullie wel wat meters film gemaakt ben benieuwd.............nou tot volgende week, goede vlucht en wel thuis. Trek warme kleren aan want het is nu echt herst..........brrrrrrrrrrrr. Groetjes Sylvia en Ed