Op weg..... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Annemie - WaarBenJij.nu Op weg..... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Annemie - WaarBenJij.nu

Op weg.....

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

01 Augustus 2011 | Canada, Toronto

Op vrijdag 29 juli zijn we met de trein vertrokken naar Schiphol, waar we overnacht hebben. Zaterdag 30 juli hadden we om 11.40 uur het vliegtuig naar London. Vandaar uit vertrokken we met 1 uur vertraging naar Toronto. Plaatselijke tijd 18.30 uur zijn we geland, in Nederland was het toen reeds 0.30 uur. De transfer verliep niet geheel vlekkeloos na ook nog file kwamen we om 20.30 uur bij het hotel aan. Vermoeid maar blij dat we er waren doken we meteen het bed in.
Zondagmorgen was er om 7.00 uur de wake-up call en na het ontbijt vertrokken we rond 8.45 uur richting Niagara Falls.
Eerst kregen we nog een rondrit door Toronto daarna naar Niagara on the Lake. Een heel leuk stadje in de buurt van de Niagara Falls. Daarna was de beurt aan het grotere werk, de watervallen waar Jan voor naar Canada wilde.
Ik moet zeggen een indrukwekkend schouwspel. Je hebt de Amerikaanse kant en de Canadese. Het verschil is dat de Amerikaanse waterval een rechte vorm heeft en de Canadese de vorm van een hoefijzer. Maar het water stort zich aan beide kanten met volle kracht naar beneden. Ik heb een aantal foto's geplaatst.
Voor ons zit deze dag er weer bijna op. We gaan downtown nog een hapje eten en van het high live genieten!
Nog even over onze groep, deze is heel divers. Er zijn mensen uit Engeland, Schotland, Ierland, Nederland, België en een dame uit Berlijn Duitsland en een koppel uit Australië. De groep bestaat uit ongeveer 25 tot 30 mensen. Onze tourleader is Paul, hij heeft Nederlandse ouders, spreekt ook goed Nederlands en Engels als een Amerikaan met een aardappel in zijn keel :)
Voor nu genoeg, groetjes en tot een volgend verslag.

• 01 Augustus 2011 - 05:39

Sjoukje Van Ommeren:

Lijkt me inderdaad een prachtige reis, geniet ervan!!

• 01 Augustus 2011 - 10:57

Dennis:

mooie foto's nog veel plezier

• 01 Augustus 2011 - 17:49

Maikel En Sonja:

ziet er weer helemaal toppie uit hoor.
    Enjoy

xxx

• 01 Augustus 2011 - 21:38

Helga:

Hoi, mooie foto,s maak je weer. Leuk om de reis weer te volgen, geniet ervan. Gr Helga