Reisroute - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu Reisroute - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu

Reisroute

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

28 Juli 2011 | Nederland, Hoensbroek

Bijna is het zover, de koffers zijn gepakt en de papieren bij elkaar gezocht. Morgen vertrekken we met de trein naar Schiphol waar we overnachten. Zaterdagmorgen vliegen we om 11.40 uur naar London en vandaar door naar Toronto waar we plaatselijke tijd 17.55 uur aankomen. In Nederland is het dan 0.00 uur 's nachts.
Ik zal een korte beschrijving geven van de reisroute:
Eerst vliegen we naar Toronto, de volgende dag naar de Niagara Falls en dan verder de route Ottawa, Quebec, Tadoussac waar we een walvisexcursie maken en dan via Montreal terug naar Toronto. Vandaar uit vliegen we op 6 augustus naar Calgary en vervolgen de route via de Rocky Mountains ( Canmore Banff Columbia Icefield ) naar Kamloops- Whistler en uiteindelijk Vancouver. Op 12 augustus maken we nog een uitstapje naar Vancouver Island.
Dan is het weer bijna tijd om terug te gaan, op 14 augustus zijn we weer op Nederlandse bodem.
Dit is in het kort onze route, ik hoop vanuit Canada nog veel berichtjes te sturen.
Groetjes van Jan en Annemie en tot mails.

• 28 Juli 2011 - 18:49

Arco En Corina :

Hoi,

Jullie reis is wel wat anders dan een paar dagen naar de waddeneilanden!!! hahaha
    Veel plezier en een goede reis.

Groetjes Corina en Arco xx

• 29 Juli 2011 - 16:44

Maikel En Sonja:

Hoi jan en Annemie,
    das al weer veel te lang geleden dat we elkaar gezien en gesproken hebben.
    De keren dat we elkaar spreken dan gaan jullie weer op vakantie.wel lekker hoor.
    Geniet er met volle teugen van

Gr sonja en maikel

• 29 Juli 2011 - 17:25

Sylvia En Ed:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie, geniet ervan, een goede reis en vooral heel veel filmen!!!!!

groetjes sylvia en ed