helicoptervlucht en back home.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu helicoptervlucht en back home.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu

helicoptervlucht en back home....

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

31 Mei 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Woensdagmorgen was het zover om 8.00 uur waren we op de luchthaven om in te checken.
Het was prachtig weer zon en weinig wind ideale omstandigheden, de dag ervoor was er nog bewolking.
Na een safety instruction gingen we om 8.45 uur de lucht in.
Vliegen met een helicopter is hartstikke leuk, eerst had Jan nog klamme handjes waant zoals sommige van jullie weten vindt hij vliegen maar niks.
Maar een helicoptervlucht valt 100% mee, volgens Jan is het net of je aan een elastiekje hangt. je gaat een beetje op en neer :)
Dan vlieg je eerst over land en dan duikt in 1 x de canyon op .......... even later vlieg je over de Grand Canyon een super gaaf gevel...machtig mooi dat de natuur zo iets kan. Dan zak je een stukje de canyon in en vlieg je tussen de rotsen door om dan als een kronkelende turquoise slang de collorado-rivier te zien met zijn stroomversnellingen.
Super gaaf........ weer een vinkje op mijn verlanglijstje :)
Daarna zijn we via Williams ( een plaatsje aan route 66 ) Oak Creek Canyon en Sedona verder gereden naar Scotsdale. Ook weer een mooie route met een leuke stop in Williams met alle leuke winkeltjes die herinneren aan route 66.
Vanmorgen donderdag via Palm Springs naar Los Angeles. Dit is een rit door de woestijn. Palm Springs ( 40 graden celsius )is een leuk stadje midden in de woestijn, daar een meters hoog standbeeld van Marilyn Monroe, de beroemde pose van haar....... leuk om te zien.
Nu zijn we in LA, morgen hebben we 's morgens nog een stadstour en daarna willen we naar Santa Monica Beach.
Daarover volgende keer meer, dat zal het laatste verlag zijn.
Zaterdag vliegen we weer terug naar Nederland, we zullen de zon meenemen!!!!!!!

• 31 Mei 2013 - 14:20

Dennis:

Een leuke aantal dagen gehad zo te zien, maar ja aan alles komt een einde :(.
    Maar dat maakt niet uit want dan komen jullie weer terug in het zonnige Nederland.

Groetjes Dennis

• 02 Juni 2013 - 20:15

Maikwl:

Hoi Jan & Annemaie,
    en weer een goede leuke vakantie gehad? Op naar de volgende.

gr maikel en sonja xxx