Bye bye San Francisco hello California - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu Bye bye San Francisco hello California - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annemie - WaarBenJij.nu

Bye bye San Francisco hello California

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

21 Mei 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Zondag was onze laatste dag in San Francisco.
We hebben kennis gemaakt met onze reisleidster Kim en onze andere reisgenoten. Het gezelschap is heel divers, jong en oud.
's Morgens een stadstour gedaan o.a. naar de Twin Peaks en de Golden Gate Bridge.
's Middags hebben we fietsen gehuurd en zijn we de Golden Gate Bridge overgefietst naar Sausalito, super....... Vanuit Sausalito met de ferry langs Alcatraz naar Pier 39 bij Fischerman's Wharf. Daar hebben we de fietsen ingeleverd.
Vervolgens hebben we een ritje met de cable car gemaakr.
Super om van de steile heuvels af te racen :)
Maandag was het vroeg opstaan, vertrokken naar Montery Daar een flinke wandeling gemaakt langs de Pacific Ocean.
's Middags heb ik bread bowl chowder ( een vissoep in een kom van brood ) gegeten mmmmmmmmmmmmmm..................
Via de 17 mile drive naar Carmel en dan naar Modesto. Vandaag gaan we naar Yosemite park.

• 21 Mei 2013 - 14:06

Dennis:

Zo te zien een leuke dag gehad, zal wel een lange film worden ;)

• 21 Mei 2013 - 14:45

Annemie :

@dennis pap heeft al heel veel gefilmd en ik een paar honderd foto's :)