Nasca lijnen - Reisverslag uit Lima, Peru van Annemie - WaarBenJij.nu Nasca lijnen - Reisverslag uit Lima, Peru van Annemie - WaarBenJij.nu

Nasca lijnen

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

22 September 2008 | Peru, Lima

Vandaag hebben we over de Nasca lijnen gevlogen met een klein cessna vliegtuigje.Hierin zaten we met vijf personen en wie denk je dat kots misselijk was..........ANNEMIE.
Jan zag wel wat witjes maar ik zag het niet meer zitten na een kwartiertje vliegen en was blij dat ik na een half uur uit het vliegtuig was. Daarna heb ik nog uren last gehad van zweverigheid en misselijkheid.
Maar ondanks dat was het toch heel bijzonder om dit mee te maken.
Morgen gaan we de langste busreis maken van deze rondreis op weg naar Arequipa dus weer vroeg op!

• 23 September 2008 - 06:51

Marjolein:

Wat een super ervaringen hebben jullie nú al opgedaan! Ik ben echt benieuwd naar foto's.....
    Geniet er nog van!

Groetjes Marjolein

• 23 September 2008 - 06:52

Celine:

Hallo Annemie,

Dat klint echt allemaal super geweldig! Ben jaloers op je. Geniet er lekker van!!!

Groetjes Celine

• 23 September 2008 - 13:38

Katja:

Eindelijk een reactie van je (schoon)zusje. Als ik de verhalen lees maken jullie weer een spannende , maar ook vermoeiende reis mee.Ik vind het interessant om op deze manier jullie reis te volgen.
    Ons weekend in Groningen was leuk, interessant maar ook zeer vermoeiend. Je wilt ook wat zien van de stad en de omgeving.Je moet ook rekeninghouden met de "oudjes".(dat vertel ik wel als jullie weer thuis zijn). Over het fotoboek heb ik nog niets overgehoord.Zo dat was mijn verhaal, ik zou zeggen geniet er lekker van en ik wacht op jullie reactie.
    Groetjes Katja.

• 23 September 2008 - 17:25

Sylvia:

jullie vallen van het ene extreme in het andere, blijft zo wel lekker spannend, haha

• 23 September 2008 - 19:04

Jeffrey:

Hey oudjes,
    Vandaag weer lekker lang gewerkt en ik ben volgens mij een beeetje verkouden. Veel plzzr nog op jullie dol dwaze vakantie! ;)

Buiten regend het nu :(. Denk dat ik zo maar ens naar bed ga.

Groetjes jef

• 23 September 2008 - 21:12

Dennis:

Jullie zijn niets gewend, moeten jullie toch wat meer op vakantie gaan ;) ;), maar ik ben naar bed

• 24 September 2008 - 07:31

Claudia:

Zo te lezen hebben jullie tot nu toe al een super vakantie. Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!!!!

Groetjes Claudia