Nasca - Reisverslag uit Lima, Peru van Annemie - WaarBenJij.nu Nasca - Reisverslag uit Lima, Peru van Annemie - WaarBenJij.nu

Nasca

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

21 September 2008 | Peru, Lima

In Peru is 45 % arm en daarvan is 18 % zeer arm. Lima is een stad die grijs en grauw overkomt. In Nasca zijn niet alle straten geasfalteerd.
Wij hebben vandaag een super dag gehad. Wel heel vroeg vertrekken 3.30 uur, maar om 8.00 uur lag de speedboot klaar om naar de Ballestas te varen. Dat zijn rotseilanden voor de kust van Peru vol met zeeleeuwen, zeehonden, pinquins en heel veel soorten vogels. Daarna hebben we nog dofijnen van hel dichtbij gezien.
¨s Middags zijn we in de zandduinen van de woestijn mt buggy´s gaan rijden en met een board heel hoog van de duinen af gesurfd....SUPER GAAF! Morgen gaan we met een cesna vliegtuig de nasca-lijnen bekijken vanuit de lucht.
Jan gaat ook mee ondanks zijn vliegangst, dit mag je gewoon niet missen. Morgen weer meer.......

• 22 September 2008 - 13:07

Sylvia:

jullie zijn behoorlijk actief bezig, lijkt me wel vet!

• 22 September 2008 - 14:02

Dennis ;):

Als je Lima van uit Google maps bekijkt zie het uit of alles vol gebouwd is. Hebben jullie ook nog gevist op pinguïns (ik dag dat jullie in zuid Amerika zitten en niet op de Noordpool).

Groetjes Dennis

• 22 September 2008 - 14:09

Dennis Alweer:

als Jan meer dan 12 uur van Nederland naar Peru kan reisen kan die ook de Nazcalijnen met een Z bekijken. Lijkt me wel leuk. Is gemaakt door indianen. De groene contener is niet gemaakt heb een kaartje gekregen dat er niemand aanwezig was in huis.

• 22 September 2008 - 20:54

Jeffrey:

Hey mam en pap,
    Hier is alles goed behalve dan dat het steeds kouder wordt, maar ja je kunt niet alles hebben.

Verder kan ik nog mededelen dat ik een nog leuke meid tegen ben gekomen in naar huis :D:D:D

Kus jef