Kenia - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Annemie - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Annemie - WaarBenJij.nu

Kenia

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

28 September 2010 | Kenia, Mombassa

Jambo, jambo
Dit zegt iedereen tegen je in Kenia. De mensen zijn hier super vriendelijk en vrolijk. De eerste dagen zitten er weer op, het weer hier is beter dan in Nederland begrijp ik. De zon is vrij fel, je moet je goed beschermen. Zondag hebben we onze chauffeur ontmoet van de safari, Renate het is Nelson misschioen was het ook jullie chauffeur!
Vandaag hebben we de Mombassa-city tour gemaakt.Veel gezien, maar voor degene die nooit sloppenwijken heeft gezien inderdaad een cultuurschok.Er is veel armoede en vuil in de buitenwijken. We hebben met de gids een wandeling gemaakt door the Old-town, dat vonden we wel beangisgend, er wonen daar veel Islamieten, veel vrouwen met burka's.
We hebben een voorproefje gehad van de dieren in Haller-park , dit is de plaatselijke dierentuin. Nu afwachten of we de ideren ook in het Wild zien. Morgen gaan we op zeesafari en dan vrijdag beginnen we s'morgens om 5.00 uur met onze echte safari.Hakuna matata.

Renate we hebben jullie boys uiteindelijk ontmoet, ze hadden geen internet en lazen het bericht te laat. Maar alles is goed gekomen , we hebben jullie enveloppe afggegeven.Morgenvroeg hebben we met ze afgesproken.

• 30 September 2010 - 10:48

Renate:

Ja gelukkig. Ik had ze al eerder gemaild maar ze lezen het Engels niet zo goed dus hadden niet opgemerkt dat het ook daar al in stond. Twee dagen voor jullie afspraak heb ik hen nog een reminder gestuurd die ze dus vervolgens te laat hadden gelezen. Ze hebben mij nog gemaild om te bedanken en ze zullen ervoor zorgen dat het geld goed besteed wordt. En ja Nelson was inderdaad ook onze chauffeur. Ben benieuwd hoe safari gaat bevallen en met name de Voi Lodge. Bah ik heb zo'n spijt dat we daar toen niet overnacht hebben. Sukkel ben ik. Dus geniet er extra van en maak veel foto's.

grtjes
    renate