Een dag voor vertrek naar Kenia - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek naar Kenia - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Annemie - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek naar Kenia

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

23 September 2010 | Nederland, Hoensbroek

De kogel is door de kerk, we gaan nu definitief naar Kenia. De beenmergpunctie van Jan heeft niets bijzonders opgeleverd.......gelukkig!
Alleen moet hij na de vakantie in de PET-scan voor hopelijk het laatste onderzoek. Verder ook heel goed nieuws is dat Jan na de vakantie aan een nieuwe job kan beginnen.
Nu zijn de koffers bijna ingepakt, de papieren bij elkaar gezocht en de foto en filmcamera opgeladen.
Morgen om 15.37 uur stappen we op de trein naar Schiphol, als alles goed gaat komen we om 18.45 uur op Schiphol aan. Om 21.55 uur gaan we de lucht in met Martinair en we hopen dan rond 8.00 uur zaterdagmorgen te landen in Mombassa Kenia.
Het programma in Kenia is dat we 28 september een citytour van een dag maken in Mombassa en omgeving. Op vrijdag 1 oktober gaan we dan op safari naar Tsavo East en Amboselli voor 3 dagen. Woensdag 9 oktober staat er een snorkel en dolfijnen tocht op het programma naar Wasini-eiland. Maar zover zijn we nog niet!!
Het volgende berichtje komt uit Kenia!!!!
HAKUNA MATATA!

• 23 September 2010 - 17:16

Arie En Sjoukje:

Geniet er van!!!!
    We zullen jullie volgen op de reis.

• 23 September 2010 - 20:20

Sylvia En Ed:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie, maak een mooie film zodat we weer wat te kijken hebben als jullie terug zijn, groetjes Sylvia en Ed

• 23 September 2010 - 21:55

Ellen:

Heerlijk !!!
    Geniet van jullie vakantie en kom met de mooiste verhalen weer gezond weer terug.
    groetjes Ellen

• 25 September 2010 - 08:14

Arco En Corina :

Hoi jan en annemie,

He vakantiegangers houden jullie wat centen over voor de wintersport want daar kijken wij al naar uit !!
    Goeie reis en veel plezier en tot mails.
    groetjes corina en arco