Op weg naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Annemie - WaarBenJij.nu Op weg naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Annemie - WaarBenJij.nu

Op weg naar Vancouver

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

12 Augustus 2011 | Canada, Vancouver

Op woensdag vanuit het woestijnachtige Kamloops naar het bergachtige gebie van Whister.
Langzaam verandert de natuur weer.
We komen weer in de bergen.
In Whistler was het ski-gebeuren tijdens de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010.
We zijn in het complex geweest waar het bobsleeën plaats vond.
Whistler is een heel leuk stadje, jekunt er lekker eten in The Old Spagettie Factory, terasje pikken.
's Avonds zijn we naar de film geweest: The rise of the planet of the apes! Deze film is in Europa nog niet uit, als je alle delen gezien hebt mag je deze niet missen.
Donderdag op weg naar Vancouver, is maar twee uurtjes rijden vanaf Whistler.
Jammer dat het bewolkt is, we rijden eerst hoog de bergen in voor de skyline van Vancouver. Daarna zakken we af naar de market, waar we weer iets dichte bij komen uiteindelijk komen we in Vancouver zelf.
Eigenlijk valt de stad ons tegen, in tegenstelling tot de andere steden is hij niet zo schoon, zien we veel zwervers en lugubere types.
We beginnen toch wel moe te raken, heel veel gezien de afgelopen 2 weken. We zijn gereisd van de Atlantische Oceaan tot de Pacific!
Morgen nog een dagexcusrie naar Vancouver-island, wordt vroeg opstaan we vertrekken om 6.45 uur!
Ik kan geen foto's plaatsen, het internet is erg traag.
Groetjes en tot het volgend verslag.
Annemie

• 12 Augustus 2011 - 08:45

Maikel En Sonja:

He vakantiegangers,

hoelang duurt jullie reis eigenlijk, lijkt wel of jullie al een maand weg zijn haha.Maar goed jullie heb het ook verdiend he. Het klinkt wel alsof het een hele diverse reis is. Mooi hoor
    gr M & S xxx