The Rocky Mountains - Reisverslag uit Canmore, Canada van Annemie - WaarBenJij.nu The Rocky Mountains - Reisverslag uit Canmore, Canada van Annemie - WaarBenJij.nu

The Rocky Mountains

Door: Annemie

Blijf op de hoogte en volg Annemie

08 Augustus 2011 | Canada, Canmore

Als eerste heb ik nog een foto geplaatst van downtown Toronto by night.
Nu weet ik waarom ze de reis Canadian Contrasts noemen.We kwamen in een totaal andere wereld.
Na een 4 uur durende vlucht van Toronto naar Calgary kwamen we zaterdag aan voor de reis door West-Canada. Calgary is vergeleken met de steden in Oost-Canada 's avonds een doodse stad. Bijna geen mens op straat.
Zondag zijn we vertrokken na een korte rondtoer door Calgary naar de Rocky Mountains. Deze bergen zijn niet te vergelijken met de andere bergen die we in de wereld gezien hebben. Kijk maar naar de foto's. Dit is pas het begin van de Rockies. We zijn eerst in Banff geweest en daarna naar Canmore.
In Banff ligt het Banff Springs hotel voor duizend euro per nacht ben je de man en hartstikke druk dus vooraf reserveren!
De eerste beesten zijn reeds gespot: the big horn sheep, het heeft meer weg van een hert :)en de grond eekhoorn. Die eten zelfs uit de hand.
Morgen beginnen we aan het grotere werk : Lake Louise en de Colombian Ice fields daar gaan we met een snow-coach de gletcher op!

Dan nog even voor mijn collega's:
Jullie zullen het wel druk hebben omdat we gelezen en gehoord hebben dat de beurzen bloedrood kleuren!
Wij genieten nog een weekje en zien wel wat er over is !!!!!!

Morgen meer.........

• 08 Augustus 2011 - 14:17

Dennis:

Jullie hebben beter weer dan ons zo te zien

• 08 Augustus 2011 - 16:57

Maikel En Sonja:

He daar Annemie en Jan,

jullie hebben het beter dan wie dan ookzie ik wel. Ook het weer is vast 10 keer beter dan hier haha. Vandaag weer f erg stortbuien gehad.
    Maar goed, geniet er nog ff van

gr maikel sonja xxx

• 08 Augustus 2011 - 18:16

Arco En Corina :

Hoi, Het is hier geen vakantieweer !
    en dan de bloedrode beurs, arco baalt van die beurs (kost een beetje!)
    Jullie genieten wel zo te volgen, goeie dagen nog.

Groetjes Corina en Arco